Drużyna, która dożywia dzieci

Rusza nowa kampania promująca prawidłowy rozwój i dożywianie dzieci. „Drużyna Smakoszy” powstała dzięki współpracy Federacji Polskich Banków Żywności i Nuture The World. Od dziś kupić można specjalnie zaprojektowaną torbę Nurture MORO, przekazując pełnowartościowy posiłek dla najbardziej potrzebujących dzieci w całej Polsce.   

W ramach realizacji kampanii „Drużyna Smakoszy” Firma Nurture zaprojektowała linię wyjątkowych akcesoriów. Częściowy dochód z ich sprzedaży przekaże Bankom Żywności. Wszyscy, którzy się zdecydują kupić produkt z linii Nuture opatrzony znakiem kampanii “Drużyna Smakoszy” na www.nuture.pl wesprą działania w zakresie dożywiania dzieci.   

Pierwszy dostępny produkt z tej linii aksesorów, torba Nurture Moro (przeznaczona zarówno dla kobiet jak i mężczyzn), zapowiada rozpoczęcie współpracy pomiędzy Nurture the World i Bankami Żywności. „Nurture the World to projekt, który powstał z potrzeby serca. Nurture to firma z misją społeczną która tworzy i sprzedaje wysokiej jakości produkty, aby pomagać lokalnym organizacjom charytatywnym dożywiać dzieci w szkołach. Wierzę, że wspólnie z Bankami Żywności możemy zmienić życie polskich dzieci na lepsze” – mówi Monika Jabłońska, założycielka Nuture The World.  

Banki Żywności stale przekazują żywności do 850 sprawdzonych lokalnych organizacji,  które na co dzień zajmują się dożywianiem dzieci w całej Polsce. „Dzięki współpracy z Nuture przygotowywane posiłki zyskają nową jakość. Pełnowartościowe posiłki, bogate w składniki odżywcze niezbędne dla prawidłowego rozwoju dzieci trafią dokładnie tam, gdzie są najbardziej potrzebne” – podkreśla Marek Borowski, Prezes Federacji Polskich Banków Żywności.

Dołącz do “Drużyny Smakoszy”! Pomóż dzieciom kupując torbę Nurture Moro.

Torba Nurture Moro dostępna jest na stronie: http://nurture.pl/produkt/nurture-moro/


------------------------------------------------------------------- 

Nuture The World

Nurture the World to firma z misją społeczną. Nurture tworzy wysokiej jakości produkty i pomaga dożywić dzieci w polskich szkołach. Nurture produkuje cześć swoich produktów w Polsce, w ten sposób wspiera lokalną ekonomię, przyczynia się do zredukowania bezrobocia, promuje lokalne produkty i usługi, wspiera lokalne organizacje charytatywne oraz dożywia dzieci. Nurture to projekt globalny, powstał w USA, działa w Brazylii, a od 2014 roku pojawił się również w Europie pod nazwą „Nurture the World Europe”. W Polsce działa od 2014 roku.