Rekrutacja - poszukiwany Koordynator/ka ds. komunikacji i pr

Biuro Zarządu Federacji Polskich Banków Żywności
poszukuje osoby na stanowisko Koordynator/ka ds. komunikacji i pr

Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie:

  • Wytyczanie strategicznych kierunków i opracowywanie planu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej organizacji
  • Dbanie o identyfikację wizualną organizacji i kształtowanie spójnej strategii PR organizacji
  • Budowanie i umacnianie wizerunku organizacji
  • Tworzenie i wdrażanie planu komunikacji we wszystkich projektach organizacji (np. relacje z biznesem, Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa) we współpracy z koordynatorami projektów oraz zarądzanie treścią merytoryczną materiałów komunikacyjnych
  • Planowanie i koordynowanie kampanii społecznych we współpracy z koordynatorem ds. promocji (1%, Wielkanocna i Świąteczna Zbiórka Żywności, kampania dla wolontariuszy)
  • Dobór narzędzi komunikacji do działań
  • Budowanie relacji z mediami, tworzenie komunikatów prasowych
  • Organizowanie spotkań dla mediów
  • Współpraca z agencjami PR oraz wolontariuszami przy realizacji działań
  • Obsługiwanie strony www.bankizywnosci.pl, wybranych mediów społecznościowych organizacji



Wymagania:

  • entuzjazm oraz przekonanie do misji Banków Żywności
  • min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w szczególności w tworzeniu strategii komunikacji oraz kampanii
  • umiejętności strategicznego myślenia
  • kreatywność i samodzielności w planowaniu i wdrażaniu działań
  • znajomość specyfiki rynku mediów i środowiska dziennikarskiego
  • doskonała umiejętność tworzenia i redagowania tekstów pisemnych
  • doskonała umiejętność nawiązywania kontaktów
  • odpowiedzialność
  • umiejętność pracy w zespole
    Zatrudnionym kandydatom oferujemy:
  • pracę w dynamicznej, rozwijającej się organizacji - dogodną formę zatrudnienia (umowa-zlecenie lub umowa o pracę)
  • dużą samodzielność w podejmowaniu działań i nowych wyzwań
  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym w terminie do 10 stycznia 2016 r. na adres mailowy: rekrutacja@bankizywnosci.pl (w temacie wiadomości prosimy podać nazwę stanowiska – specjalista ds. komunikacji i PR).

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm."