Drużyna Smakoszy

Drużyna Smakoszy

Dane

O projekcie

Syty obiad i prawidłowy rozwój małych podopiecznych Banków Żywności to cel kampanii Federacji Polskich Banków Żywności i Nurture The World. Kupując wyjątkową i praktyczną torbę Nurture MORO dla siebie, każdy może podarować pełnowartościowy posiłek dzieciom w Polsce.  

Firma Nurture zaprojektowała specjalną linię wyjątkowych akcesoriów, z których częściowy dochód przekaże Bankom Żywności na dożywianie dzieci. Wszyscy, którzy się zdecydują kupić produkt z linii Nurture opatrzony znakiem kampanii “Drużyna Smakoszy” na www.nuture.pl wesprą działania Banków Żywności w zakresie dożywiania dzieci.   

Nurture the World to projekt, który powstał z potrzeby serca. Nurture to firma z misją społeczną, która tworzy i sprzedaje wysokiej jakości produkty, aby pomagać lokalnym organizacjom charytatywnym dożywiać dzieci.