13 października 2017

Drużyna Smakoszy

Syty obiad i prawidłowy rozwój małych podopiecznych Banków Żywności to cel kampanii Federacji Polskich Banków Żywności i Nurture The World. Kupując wyjątkową i praktyczną torbę Nurture MORO dla siebie, każdy może podarować pełnowartościowy posiłek dzieciom w Polsce. 

Firma Nurture zaprojektowała specjalną linię wyjątkowych akcesoriów, z których częściowy dochód przekaże Bankom Żywności na dożywianie dzieci. Wszyscy, którzy się zdecydują kupić produkt z linii Nurture opatrzony znakiem kampanii “Drużyna Smakoszy” na www.nuture.pl wesprą działania Banków Żywności w zakresie dożywiania dzieci.

Nurture the World to projekt, który powstał z potrzeby serca. Nurture to firma z misją społeczną, która tworzy i sprzedaje wysokiej jakości produkty, aby pomagać lokalnym organizacjom charytatywnym dożywiać dzieci.

25 kwietnia 2018

Budowa współpracy z sieciami handlowymi w Europie Środkowej

Projekt “Bank pomysłów związanych z przeciwdziałaniem marnowania żywności – jak zwiększyć efektywność współpracy z sieciami handlowymi?” jest już w połowie realizacji. 4 partnerów reprezentujących... czytaj dalej

24 listopada 2017

Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa

Banki zrzeszone w Federacji Polskich Banków Żywności przekazują pomoc żywnościową poprzez swoje organizacje partnerskie w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa, współfinansowanego ze środków Unii... czytaj dalej

Zobacz wszystkie projekty