19 maja 2021

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zamawiający, Federacja Polskich Banków Żywności z siedzibą przy Al. Jerozolimskie 30 lok. 8, 00-024 Warszawa, zawiadamia, że do realizacji przedmiotowego zamówienia pt. Budowa systemu Informatycznego – mini giełdy darowizn żywności w ramach projektu pt. „Opracowanie systemu monitorowania marnowanej żywności i efektywnego programu racjonalizacji strat i ograniczania marnotrawstwa żywności” (PROM) realizowanego w ramach STRATEGICZNEGO PROGRAMU BADAŃ NAUKOWYCH I PRAC ROZWOJOWYCH „Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizujących się rynków” Projekt GOSPOSTRATEG (Umowa GOSPOSTRATEG 1/385753/1/NCBR/2018 r. z dnia 10.10.2018 r.), jako najkorzystniejszą wybrano ofertę następującego Wykonawcy: VAVATECH Sp. z o.o. ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa.

Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf

 

17 kwietnia 2025

Wesołych Świąt!

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych, Banki Żywności życzą wszystkim zdrowia, spokoju i radości w gronie najbliższych. Niech ten czas będzie pełen nadziei i wiosennego optymizmu.  Pamiętajmy, że... czytaj dalej

14 kwietnia 2025

Uwagi Banków Żywności do projektu rozporządzenia ws. badania sprawozdań finansowych OPP

W marcu 2025 roku Ministerstwo Finansów rozpoczęło konsultacje publiczne dotyczące projektu rozporządzenia w sprawie obowiązku badania sprawozdań finansowych organizacji pożytku publicznego (OPP). Projekt ten ma na... czytaj dalej

Zobacz wszystkie aktualności

Ustawienia dostępności