26 lutego 2024

Kampania wizerunkowa Banków Żywności

W lutym 2024 roku Banki Żywności rozpoczęły wizerunkową kampanię online, prowadzoną w internecie w mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem Google Ads.

Hasłem kampanii jest “Potrzebujący są bliżej niż myślisz”, a jej celem jest przybliżenie odbiorcom działalności Banków Żywności w zakresie niesienia pomocy osobom potrzebującym. Główną osią przekazu są różne twarze osób potrzebujących, które każdy może spotkać codziennie na swojej drodze, nie mając świadomości o ich trudnej sytuacji. Dodatkowym elementem wzmacniającym kampanię są autentyczne wypowiedzi osób korzystających z pomocy żywnościowej, które były zebrane do raportu “Niedożywienie i głód w Polsce” oraz dane statystyczne dotyczące ubóstwa.

Drugim elementem kampanii będzie kampania wspierająca pozyskiwanie 1,5% podatku, prowadzona przez lokalne Banki Żywności.

Za koncepcję kreatywną i obsługę kampanii odpowiada agencja Advalue.

Działania Federacji Polskich Banków Żywności w latach 2022–24 są dofinansowane z Funduszy Norweskich w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy.

9 grudnia 2025

Materiały do pobrania – odkrywaj, baw się i ucz z Ekomisją!

Chcesz wprowadzić więcej świadomości o niemarnowaniu żywności do codziennych zabaw? A może szukasz atrakcyjnych i angażujących materiałów dla dzieci? Właśnie po to powstała nasza baza darmowych zasobów... czytaj dalej

5 grudnia 2025

371 ton żywności w Świątecznej Zbiórce Żywności

Banki Żywności zebrały ponad 371 ton żywności w 29. Świątecznej Zbiórce Żywności! Pomoc trafi organizacji i instytucji społecznych: jadłodajni, świetlic środowiskowych, noclegowni i domów dla bezdomnych,... czytaj dalej

Zobacz wszystkie aktualności

Ustawienia dostępności