26 lutego 2024

Kampania wizerunkowa Banków Żywności

W lutym 2024 roku Banki Żywności rozpoczęły wizerunkową kampanię online, prowadzoną w internecie w mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem Google Ads.

Hasłem kampanii jest “Potrzebujący są bliżej niż myślisz”, a jej celem jest przybliżenie odbiorcom działalności Banków Żywności w zakresie niesienia pomocy osobom potrzebującym. Główną osią przekazu są różne twarze osób potrzebujących, które każdy może spotkać codziennie na swojej drodze, nie mając świadomości o ich trudnej sytuacji. Dodatkowym elementem wzmacniającym kampanię są autentyczne wypowiedzi osób korzystających z pomocy żywnościowej, które były zebrane do raportu “Niedożywienie i głód w Polsce” oraz dane statystyczne dotyczące ubóstwa.

Drugim elementem kampanii będzie kampania wspierająca pozyskiwanie 1,5% podatku, prowadzona przez lokalne Banki Żywności.

Za koncepcję kreatywną i obsługę kampanii odpowiada agencja Advalue.

Działania Federacji Polskich Banków Żywności w latach 2022–24 są dofinansowane z Funduszy Norweskich w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy.

28 stycznia 2025

Pieczywo wyrzucone do lasu w Nieporęcie

27 stycznia 2025 r. media obiegło szokujące zdjęcie zrobione przez mieszkankę Nieporętu, która w okolicznym lesie natknęła się na wysypisko pieczywa. Hurtowa ilość wyrzuconego chleba może sugerować, że nie... czytaj dalej

28 stycznia 2025

Zbiórka żywności dla seniorów

Banki Żywności rozpoczęły “Zbiórkę żywności dla seniorów”, której celem jest zebranie żywności dla osób starszych, znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej w Polsce. Akcja potrwa od 21 stycznia do 28... czytaj dalej

Zobacz wszystkie aktualności

Ustawienia dostępności