26 lutego 2024

Kampania wizerunkowa Banków Żywności

W lutym 2024 roku Banki Żywności rozpoczęły wizerunkową kampanię online, prowadzoną w internecie w mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem Google Ads.

Hasłem kampanii jest “Potrzebujący są bliżej niż myślisz”, a jej celem jest przybliżenie odbiorcom działalności Banków Żywności w zakresie niesienia pomocy osobom potrzebującym. Główną osią przekazu są różne twarze osób potrzebujących, które każdy może spotkać codziennie na swojej drodze, nie mając świadomości o ich trudnej sytuacji. Dodatkowym elementem wzmacniającym kampanię są autentyczne wypowiedzi osób korzystających z pomocy żywnościowej, które były zebrane do raportu “Niedożywienie i głód w Polsce” oraz dane statystyczne dotyczące ubóstwa.

Drugim elementem kampanii będzie kampania wspierająca pozyskiwanie 1,5% podatku, prowadzona przez lokalne Banki Żywności.

Za koncepcję kreatywną i obsługę kampanii odpowiada agencja Advalue.

Działania Federacji Polskich Banków Żywności w latach 2022–24 są dofinansowane z Funduszy Norweskich w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy.

25 sierpnia 2025

Think Food Tank Banków Żywności

Jak walczyć z niedożywieniem i głodem w Polsce? Jak skuteczniej wpływać na polityki publiczne? Odpowiedzią jest Think Food Tank Banków Żywności – przestrzeń wymiany wiedzy, badań i ekspertyz. W ciągu roku... czytaj dalej

15 lipca 2025

Piękno w „brzydkich” warzywach i owocach

Kiedy myślisz o owocach i warzywach, prawdopodobnie wyobrażasz sobie błyszczące jabłka, idealnie ukształtowane marchewki i nieskazitelne ziemniaki. Większość z nas instynktownie wybiera „perfekcyjnie... czytaj dalej

Zobacz wszystkie aktualności

Ustawienia dostępności