26 lutego 2024

Kampania wizerunkowa Banków Żywności

W lutym 2024 roku Banki Żywności rozpoczęły wizerunkową kampanię online, prowadzoną w internecie w mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem Google Ads.

Hasłem kampanii jest “Potrzebujący są bliżej niż myślisz”, a jej celem jest przybliżenie odbiorcom działalności Banków Żywności w zakresie niesienia pomocy osobom potrzebującym. Główną osią przekazu są różne twarze osób potrzebujących, które każdy może spotkać codziennie na swojej drodze, nie mając świadomości o ich trudnej sytuacji. Dodatkowym elementem wzmacniającym kampanię są autentyczne wypowiedzi osób korzystających z pomocy żywnościowej, które były zebrane do raportu “Niedożywienie i głód w Polsce” oraz dane statystyczne dotyczące ubóstwa.

Drugim elementem kampanii będzie kampania wspierająca pozyskiwanie 1,5% podatku, prowadzona przez lokalne Banki Żywności.

Za koncepcję kreatywną i obsługę kampanii odpowiada agencja Advalue.

Działania Federacji Polskich Banków Żywności w latach 2022–24 są dofinansowane z Funduszy Norweskich w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy.

17 kwietnia 2025

Wesołych Świąt!

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych, Banki Żywności życzą wszystkim zdrowia, spokoju i radości w gronie najbliższych. Niech ten czas będzie pełen nadziei i wiosennego optymizmu.  Pamiętajmy, że... czytaj dalej

14 kwietnia 2025

Uwagi Banków Żywności do projektu rozporządzenia ws. badania sprawozdań finansowych OPP

W marcu 2025 roku Ministerstwo Finansów rozpoczęło konsultacje publiczne dotyczące projektu rozporządzenia w sprawie obowiązku badania sprawozdań finansowych organizacji pożytku publicznego (OPP). Projekt ten ma na... czytaj dalej

Zobacz wszystkie aktualności

Ustawienia dostępności