26 lutego 2024

Kampania wizerunkowa Banków Żywności

W lutym 2024 roku Banki Żywności rozpoczęły wizerunkową kampanię online, prowadzoną w internecie w mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem Google Ads.

Hasłem kampanii jest “Potrzebujący są bliżej niż myślisz”, a jej celem jest przybliżenie odbiorcom działalności Banków Żywności w zakresie niesienia pomocy osobom potrzebującym. Główną osią przekazu są różne twarze osób potrzebujących, które każdy może spotkać codziennie na swojej drodze, nie mając świadomości o ich trudnej sytuacji. Dodatkowym elementem wzmacniającym kampanię są autentyczne wypowiedzi osób korzystających z pomocy żywnościowej, które były zebrane do raportu “Niedożywienie i głód w Polsce” oraz dane statystyczne dotyczące ubóstwa.

Drugim elementem kampanii będzie kampania wspierająca pozyskiwanie 1,5% podatku, prowadzona przez lokalne Banki Żywności.

Za koncepcję kreatywną i obsługę kampanii odpowiada agencja Advalue.

Działania Federacji Polskich Banków Żywności w latach 2022–24 są dofinansowane z Funduszy Norweskich w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy.

25 marca 2024

195 ton w Wielkanocnej Zbiórce Żywności

Banki Żywności zakończyły pierwszy etap Wielkanocnej Zbiórki Żywności w 2024 roku, w który zaangażowały się sieci handlowe w całej Polsce. Ciągle trwa zbiórka online na stronie https://zbiorkazywnosci.pl/,... czytaj dalej

13 marca 2024

Stawka VAT na żywność – stanowisko Banków Żywności

Federacja Polskich Banków Żywności z niepokojem przyjęła decyzję Ministerstwa Finansów z dnia 12 marca br. o nieprzedłużaniu okresowego obniżenia stawki VAT na podstawowe produkty spożywcze. Oznacza to, że... czytaj dalej

Zobacz wszystkie aktualności