3 lutego 2020
Zapytanie ofertowe
W związku z realizacją projektu „EkoMisja – nie marnuję”, dofinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Federacja Polskich Banków Żywności publikuje zapytanie dotyczące przedstawienia oferty cenowej na zakup i dostarczenie do biura Federacji drobnego sprzętu AGD stanowiącego wyposażenie boxów edukacyjnych dla szkół, według poniżej podanego opisu:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
- 200 sztuk blenderów kielichowych o następującej specyfikacji:
Dane techniczne:
-
- Moc – minimum 800 W
- Pojemność dzbanka – 1500 ml
- Długość przewodu zasilającego – minimum 0,8 m
Funkcje i cechy:
-
- Płynna regulacja prędkości
- Możliwość pracy pulsacyjnej
- Obudowa ze stali szlachetnej
- Ostrza ze stali nierdzewnej
- Szklany kielich odporny na wysokie temperatury
- Możliwość mycia akcesoriów w zmywarce
- Funkcja kruszenia lodu
- Miarka w pokrywie blendera
- Zabezpieczenie przed uruchomieniem bez kielicha
- Zabezpieczenie przed przegrzaniem
- Dostarczenie zamówienia do biura Federacji Polskich Banków Żywności.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 20 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
Skan oferty należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: ewelina.rzepczak-zacharek@bankizywnosci.pl w nieprzekraczalnym terminie do 13.02.2020 r.
KRYTERIA WYBORU WYKONAWCY: cena
FINANSOWANIE: Zamówienie jest finansowane przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu „EkoMisja – nie marnuję”.