19 maja 2021

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zamawiający, Federacja Polskich Banków Żywności z siedzibą przy Al. Jerozolimskie 30 lok. 8, 00-024 Warszawa, zawiadamia, że do realizacji przedmiotowego zamówienia pt. Budowa systemu Informatycznego – mini giełdy darowizn żywności w ramach projektu pt. „Opracowanie systemu monitorowania marnowanej żywności i efektywnego programu racjonalizacji strat i ograniczania marnotrawstwa żywności” (PROM) realizowanego w ramach STRATEGICZNEGO PROGRAMU BADAŃ NAUKOWYCH I PRAC ROZWOJOWYCH „Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizujących się rynków” Projekt GOSPOSTRATEG (Umowa GOSPOSTRATEG 1/385753/1/NCBR/2018 r. z dnia 10.10.2018 r.), jako najkorzystniejszą wybrano ofertę następującego Wykonawcy: VAVATECH Sp. z o.o. ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa.

Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf

 

3 września 2025

Rusza rekrutacja do kolejnej edycji Ekomisji!

Banki Żywności zapraszają wszystkie szkoły do udziału w kolejnej edycji projektu Ekomisja. W tym roku skupiamy się na tematyce niemarnowania żywności. Dla młodszych klas przygotowaliśmy materiały o tym jak... czytaj dalej

25 sierpnia 2025

Think Food Tank Banków Żywności

Jak walczyć z niedożywieniem i głodem w Polsce? Jak skuteczniej wpływać na polityki publiczne? Odpowiedzią jest Think Food Tank Banków Żywności – przestrzeń wymiany wiedzy, badań i ekspertyz. W ciągu roku... czytaj dalej

Zobacz wszystkie aktualności

Ustawienia dostępności