19 maja 2021

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zamawiający, Federacja Polskich Banków Żywności z siedzibą przy Al. Jerozolimskie 30 lok. 8, 00-024 Warszawa, zawiadamia, że do realizacji przedmiotowego zamówienia pt. Budowa systemu Informatycznego – mini giełdy darowizn żywności w ramach projektu pt. „Opracowanie systemu monitorowania marnowanej żywności i efektywnego programu racjonalizacji strat i ograniczania marnotrawstwa żywności” (PROM) realizowanego w ramach STRATEGICZNEGO PROGRAMU BADAŃ NAUKOWYCH I PRAC ROZWOJOWYCH „Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizujących się rynków” Projekt GOSPOSTRATEG (Umowa GOSPOSTRATEG 1/385753/1/NCBR/2018 r. z dnia 10.10.2018 r.), jako najkorzystniejszą wybrano ofertę następującego Wykonawcy: VAVATECH Sp. z o.o. ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa.

Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf

 

8 maja 2025

Ustawa Kamilka a wolontariat – Banki Żywności zgłaszają propozycje zmian

Trwają prace nad nowelizacją ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tzw. Ustawa Kamilka). Federacja Polskich Banków Żywności popiera ustawę, pozytywnie... czytaj dalej

25 kwietnia 2025

„EkoMisja – Nie Marnuję!” – ponad 184 000 uczniów wie, jak dbać o planetę

Ponad 184 tys. uczniów z 1930 szkół podstawowych w całej Polsce wzięło udział w projekcie „EkoMisja – nie marnuję!”, realizowanym przez Lidl Polska we współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności.... czytaj dalej

Zobacz wszystkie aktualności

Ustawienia dostępności