19 maja 2021

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zamawiający, Federacja Polskich Banków Żywności z siedzibą przy Al. Jerozolimskie 30 lok. 8, 00-024 Warszawa, zawiadamia, że do realizacji przedmiotowego zamówienia pt. Budowa systemu Informatycznego – mini giełdy darowizn żywności w ramach projektu pt. „Opracowanie systemu monitorowania marnowanej żywności i efektywnego programu racjonalizacji strat i ograniczania marnotrawstwa żywności” (PROM) realizowanego w ramach STRATEGICZNEGO PROGRAMU BADAŃ NAUKOWYCH I PRAC ROZWOJOWYCH „Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizujących się rynków” Projekt GOSPOSTRATEG (Umowa GOSPOSTRATEG 1/385753/1/NCBR/2018 r. z dnia 10.10.2018 r.), jako najkorzystniejszą wybrano ofertę następującego Wykonawcy: VAVATECH Sp. z o.o. ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa.

Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf

 

13 czerwca 2025

Nowy skład zarządu Federacji Polskich Banków Żywności

W dniu 13 czerwca, podczas walnego zebrania Federacji Polskich Banków Żywności, został wyłoniony nowy skład zarządu. Decyzją zgromadzonych przedstawicieli Banków Żywności w kolejnej kadencji w skład zarządu... czytaj dalej

10 czerwca 2025

Zrozumienie marnowania żywności: proste definicje, które pomogą Ci coś zmienić

Marnowanie żywności to narastający problem, który dotyczy nas wszystkich – w domu, w sklepach czy w restauracjach. Ale co dokładnie oznacza „marnowanie żywności” i dlaczego jest to tak poważna kwestia?  Oto... czytaj dalej

Zobacz wszystkie aktualności

Ustawienia dostępności