19 maja 2021

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zamawiający, Federacja Polskich Banków Żywności z siedzibą przy Al. Jerozolimskie 30 lok. 8, 00-024 Warszawa, zawiadamia, że do realizacji przedmiotowego zamówienia pt. Budowa systemu Informatycznego – mini giełdy darowizn żywności w ramach projektu pt. „Opracowanie systemu monitorowania marnowanej żywności i efektywnego programu racjonalizacji strat i ograniczania marnotrawstwa żywności” (PROM) realizowanego w ramach STRATEGICZNEGO PROGRAMU BADAŃ NAUKOWYCH I PRAC ROZWOJOWYCH „Społeczny i gospodarczy rozwój Polski w warunkach globalizujących się rynków” Projekt GOSPOSTRATEG (Umowa GOSPOSTRATEG 1/385753/1/NCBR/2018 r. z dnia 10.10.2018 r.), jako najkorzystniejszą wybrano ofertę następującego Wykonawcy: VAVATECH Sp. z o.o. ul. Olesińska 21, 02-548 Warszawa.

Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf

 

25 marca 2024

195 ton w Wielkanocnej Zbiórce Żywności

Banki Żywności zakończyły pierwszy etap Wielkanocnej Zbiórki Żywności w 2024 roku, w który zaangażowały się sieci handlowe w całej Polsce. Ciągle trwa zbiórka online na stronie https://zbiorkazywnosci.pl/,... czytaj dalej

13 marca 2024

Stawka VAT na żywność – stanowisko Banków Żywności

Federacja Polskich Banków Żywności z niepokojem przyjęła decyzję Ministerstwa Finansów z dnia 12 marca br. o nieprzedłużaniu okresowego obniżenia stawki VAT na podstawowe produkty spożywcze. Oznacza to, że... czytaj dalej

Zobacz wszystkie aktualności